Italienii de la Enel termină primele nouă luni cu un business de peste 1 miliard de euro. Compania începe să resimtă scumpirea energiei

Autor: Roxana Petrescu 11.11.2021

Italienii de la Enel, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală a furnizării şi distribuţiei de energie, cu 3 milioane de clienţi, a terminat pri­mele nouă luni cu venituri de aproape 1,1 miliarde de euro din operaţiunile locale, cu 6% mai mari faţă de pe­rioada similară a anului trecut, arată raportul grupului.

La nivel de EBITDA (profit operaţional) însă, Enel a terminat perioada analizată cu 217 milioane de euro, în scădere cu 5% faţă de 2020.Explozia preţurilor la energie din a doua parte a anului i-a avantajat mult pe producători, dar nu neapărat şi pe furnizori, care nu au putut duce mai departe către clienţii finali, decât într-o anumită măsură, scumpirile.