Euroins România a înregistrat în primele 9 luni din 2021 o creştere cu 5% a poliţelor RCA, până la 4,2 milioane. În ceea ce priveşte segmentul Casco, numărul poliţelor a crescut de 10 ori, la asigurările de sănătate şi călătorie de 5 ori, iar la asigurările de locunţe de 2 ori

Autor: Mircea Nica 12.11.2021

Euroins România, ramas acum liderul segmentului RCA după prăbuşirea City Insurance, îşi continuă strategia de reducere a expunerii în sectorul RCA înregistrând în primele nouă luni din 2021 o creştere cu 5% a poliţelor RCA, în timp ce pe zona asigurărilor de locunţe, sănătate şi călătorii şi Casco, numărul poliţelor sunt de 2, 5 şi 10 ori mai mari, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii companiei.

“Astăzi vedem primele rezultate, dar suntem abia la începutul acestei transformări, suntem conştienţi că mai avem mult de muncă. Procesul de schimbare nu este niciodată uşor şi este nevoie de forţă suplimentară, multă răbdare şi mai presus de toate - încrederea tuturor părţilor implicate. Aici mă refer la clienţi, service-uri auto, brokeri şi mai ales echipa Euroins”, a transmis Tanja Blatnik, director general Euroins România.

Cu toate acestea, ponderea segmentului RCA în portofoliul Euroins reprezintă în continuare peste 90% din subscrierile pe care companie le înregistrează. Deşi numărul poliţelor înregistrează creşteri semnificative, volumul subscrierilor pe acele zone era oricum redus.

Până în luna septembrie, Euroins a plătit 750 mil. lei pentru peste 90.000 de daune. Numărul despăgubirilor plătite zilnic a crescut cu 20%. În acelaşi timp, numărul de plângeri depuse împotriva Euroins a scăzut cu 85% în octombrie 2021, susţin reprezentanţii Euroins.