ZF Live. Robert Berza, CEO al Fashion Days: Fashion Days a atras de Black Friday 60.000 de clienţi, dintre care o jumătate vor continua să plaseze comenzi şi în viitor. În industria noastră, orice ai face vei pierde cam 40% din clienţii noi. Dar, prin definiţie, dacă atragi 10 clienţi noi, în următoarele 12 luni vei putea converti înapoi şase poate şapte din cei 10

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.11.2021

Fashion Days, cel mai mare retailer online de modă din România, deţinut de grupul eMAG, a înregistrat în cadrul evenimentului de Black Friday, pe care l-a organizat pe parcursul a trei zile anul acesta, comenzi în valoare totală de 90 de milioane de lei fără TVA, în creştere cu 50% faţă de anul precedent.

„Am avut comenzi de 90 de milioane de lei fără TVA, într-un eveniment care a început miercuri şi s-a terminat vineri. Sunt vânzări din care se va întoarce returul, deci probabil o să ajungem pe la 70 de milioane lei, echivalentul a peste o lună de vânzări. Iar ca număr de comenzi, am înregistrat în jur de 250.000 de comenzi care însumează peste 6.000 de produse, în creştere cu peste 60% faţă de anul trecut“, a spus Robert Berza, CEO al Fashion Days, în cadrul emisiunii de business ZF Live.