ZF Digital Summit 2021. Adrian Dinu, fondator al Creasoft: 20% dintre clienţii care vin la noi au o soluţie de pontaj digitală, dar nu sunt mulţumiţi de ea, iar 80% merg pe sistem vechi, scriu pe hârtie şi semnează că au venit sau au plecat de la birou

Autori: Alexandra Cepăreanu , Miruna Diaconu 18.11.2021

„Sistemul de pontaj electronic a devenit o necesitate, directorii vor să vadă timpul real de lucru al oamenilor, vor să ştie cât au stat angajaţii în zonele de producţie.“

Criza sanitară care a mutat majoritatea angajaţilor din birourile clasice în cele amenajate în propriile locuinţe a avut impact şi asupra digitalizării condicii de prezenţă, deoarece  sistemele vechi de pontaj, nedigitalizate, nu au mai fost la fel de utile, având în vedere că acestea presupun scrierea de mână pe o foaie a orelor în care angajaţii au ajuns şi au plecat de la birou.

„Clienţii care vin la noi, cam 20% dintre ei, au o soluţie de pontaj digitală, dar nu sunt mulţumiţi de ea, iar 80% fie merg pe sistem vechi, adică scriu pe hârtie şi se semnează că au venit la muncă şi că au plecat de la birou, sau varianta şi mai populară este cea în care contabilul şef sau directorul de resurse umane pune opt ore de muncă la toată lumea. Acesta este sistemul de pontaj acum“, a spus Adrian Dinu, fondator al Creasoft, companie care produce sisteme de monitorizare şi control de la distanţă. El a fost prezent în cadrul evenimentului ZF Digital Summit 2021.