ZF Live. Laurenţiu Mandu, managing director, Capgemini România: Ne îndreptăm atenţia spre sectorul de retail şi utilităţi, pentru că au nevoie să construiască procese şi moduri noi de a trata clienţii şi procesele interne

Autori: Robert Manea , Alexandra Cepăreanu 30.11.2021

“Piaţa din România s-a maturizat mult. Nu e Polonia, dar începe să semene din punct de vedere al nevoilor, necesităţilor, volumului şi complexităţii, cu pieţele din Europa de Vest.”

Capgemini România, subsi­diara locală a companiei franceze de consultanţă în IT&C şi transformare digi­tală cu acelaşi nume, vrea să îşi crească portofoliul de clienţi în zona de retail şi utilităţi în 2022, având în vedere că jucătorii activi în cele două sectoare au nevoie să digitalizeze procesele şi să dezvolte proiecte de îmbunătăţire a experienţei clienţilor, în urma tranziţiei consumatorilor spre mediul online.

„Pentru noi sunt prioritare pentru 2022 retailul şi sectorul de utilităţi, pentru că retailul creşte ca volum, creşte ca sofisticare, ca maturitate şi are nevoie de soluţii digitale, iar setorul de utilităţi, în urma liberalizării pieţei, au nevoie să îşi construiască diferenţiatori, procese noi şi moduri noi de a trata clienţii. Pentru toate lucrurile astea noi avem soluţii foarte avansate, implementate în alte ţări. Acestea sunt două sectoare la care noi ne uităm cu mare atenţie pentru a creşte anul viitor”, a spus Laurenţiu Mandu, managing director, Capgemini în România, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

El a adăugat că în prezent nevoia de digitalizare este în zona de îmbunătăţire a experienţei clienţilor şi a proceselor cu clienţii, pentru care Capgemini are soluţii dedicate.