Cargus estimează un volum al livrărilor cu 60% mai mare până la finalul lunii noiembrie. Compania de curierat şi-a majorat anul trecut veniturile cu 8% faţă de anul anterior, raportând venituri de 494 milioane lei în 2020

Autor: Miruna Diaconu 19.11.2021

Cargus, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de curierat locală, estimează un volum al livrărilor cu 60% mai mare până la finalul acestei luni faţă de perioada similară din 2020. Creşterea volumelor se datorează în principal cererilor mari venite din partea comercianţilor ca urmare a comenzilor din perioada ofertele de Black Friday.

„Cargus s-a pregătit pe tot parcursul anului pentru sezonul de vârf actual, investind intens, în primul rând, în dezvoltarea activelor operaţionale, distribuţia pe ultimul kilometru, soluţii IT şi comunicarea cu destinatarii livrărilor. La mijlocul acestui an, am lansat şi reţeaua proprie de puncte de colectare partenere sub brandul Ship & Go, iar până la sfârşitul acestui an intenţionăm să creştem numărul acestora la peste 300, la nivel naţional“, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Cargus.