(P) Giving Friday - în loc de Black Friday, dm donează 5% din încasări pentru copiii în nevoie

Autor: Publicitate 25.11.2021

dm drogerie markt înlocuieşte campania de reduceri Black Friday cu Giving Friday, o iniţiativă prin care compania donează pentru a veni în ajutorul copiilor în nevoie. În parteneriat cu Fundaţia Haţegan, prin campania „O floare de colţ pentru un prânz cald”, dm drogerie markt asigură câte o masă pentru peste 40 de copii, zilnic, timp de 6 luni.   

Parteneriatul cu Fundaţia Haţegan a început acum 3 ani, când, pentru prima oară, compania dm, alături atât de angajaţi, cât şi de clienţi, a depus eforturi pentru a veni în ajutorul copiilor defavorizaţi social. Astfel, până în 2021, cu ajutorul clienţilor dm au fost donate 14 500 de prânzuri calde. dm drogerie markt sprijină din nou campania prin donarea a 5% din încasările drogheriilor dm din toată ţara, făcute pe data de 26 noiembrie. Compania îi invită pe clienţi să treacă pragul drogheriilor în ziua dăruirii şi a faptelor bune, de Giving Friday, pentru ca tot mai mulţi copii în nevoie să fie ajutaţi.

„Suntem recunoscători pentru comunitatea clienţilor dm, care înţelege importanţa şi frumuseţea dăruirii şi se implică în acţiunile noastre de fiecare dată. #givingisthenewblack şi anul acesta, iar bucuria că vom contribui din nou la masa caldă a copiilor este de nepreţuit. Mulţumim tuturor celor care vor lua parte la acţiune şi îi invităm să rămână alături de noi, pentru că pregătim astfel de iniţiative şi pe viitor!”, transmite Daniela Jordanovski, director achiziţii şi marketing dm drogerie markt România.

Responsabilitatea socială este parte din strategia companiei la nivel de concern, brandul fiind conştient de nevoile comunităţilor din toate ţările în care este prezent. Astfel de acţiuni vor avea loc în toate cele 13 ţări în care activează compania.

„Fundaţia Haţegan este recunoscătoare pentru fiecare donaţie făcută prin intermediul dm drogerie markt. Circumstanţele celor 700 de copii din centrele United Way pe care îi sprijinim din 2012 a fost mereu nefavorabile. Pandemia doar a înrăutăţit situaţia. De aceea, orice ajutor înseamnă foarte mult pentru ei. Mulţumim clienţilor, angajaţilor şi companiei dm drogerie markt pentru că sunt alături de noi şi de copii în fiecare an.” a declarat av. Ioana Haţegan, preşedinte al Fundaţiei Haţegan.

Compania dm drogerie markt a fost înfiinţată în 1973, iar de atunci s-a extins în 14 ţări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Polonia, Serbia, Slovacia, Slovenia şi Ungaria, cu aproximativ 3800 de magazine şi 66.000 de angajaţi în Europa. În România, lanţul de magazine este prezent de mai mult de 14 ani, timp în care a evoluat constant, fiind în continuă expansiune, cu aproape de 1 000 de angajaţi şi mai mult de 110 de magazine active.

Fundaţia Haţegan a fost înfiinţată în anul 2012 cu scopul de a veni în sprijinul copiilor defavorizaţi social din Timişoara. În ultimii nouă ani, observând nevoile din comunitate, scopul şi obiectivele fundaţiei s-au diversificat, în prezent derulând programe pe trei direcţii: cultură, bunăstare, educaţie. Campania „O floare de colţ pentru un prânz cald” se află în acest an la a 7-a ediţie. Din păcate, din cauza situaţiei epidemiologie, distribuirea de broşe cu flori de colţ este şi în acest an limitată. Campania de strângere de fonduri se realizează online. Oricine poate dona un prânz cald: https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/Proiecte/O-floare-de-colt-pentru-un-pranz-cald