De’Longhi a produs espressoare şi blendere în valoare de 1,6 mld. lei în primele zece luni din 2021, cât tot anul trecut. „Pentru De’Longhi Group, România a devenit un reper inconturnabil al strategiei de dezvoltare şi creştere.“
Grupul italian De’Longhi, ce deţine local două fabrici în judeţele Cluj şi Bihor, unde produce espressoare şi blendere, a obţinut în primele zece luni din acest an o cifră de afaceri de aproape 1,6 mld. lei (320 mil. euro), similară celei realizate la nivelul întregului an 2020.
Compania îşi continuă astfel trendul ascendent susţinut de pandemia de COVID-19 care a ajutat întreaga piaţă de electro-IT să crească. În ultimul an şi jumătate, oamenii au stat acasă mai mult ca oricând şi au investit în a-şi dota locuinţele cu bunuri de folosinţă îndelungată, fie ele electronice sau electrocasnice.
Din estimările ZF, pe baza rezultatelor din primele zece luni, anul acesta businessul se va apropia de 1,8 mld. lei, ceea ce înseamnă o dublare a cifrei de afaceri în cinci ani. În ceea ce priveşte EBTIDA, în perioada ianuarie-octombrie 2021 acesta a fost de 75,2 mil. lei, echivalentul unei marje de 4,72%, conform datelor oferite de companie. În 2020 marja EBITDA a fost de 10%.
„Cu perseverenţă, România a crescut în aceşti 10 ani (de prezenţă a De’Longhi pe plan local ñ n.red.), devenind cea mai mare unitate industrială din De’Longhi Group, atât ca volum, dar mai ales ca nivel tehnologic şi de complexitate. „Made in Romania“ este o etichetă de prestigiu“, spune Carmen Petcu este general manager al De’Longhi România pe zona de producţie.