ZF Live. Janos Lupaş-Ţicu, director divizie South Europe Cersanit: Este o preocupare crescută în zona de protecţie şi curăţenie. Am implementat tehnologii precum cea de clean on, dar şi inovaţii ce reduc consumul de apă. În 2020, Cersanit România a avut o cifră de afaceri de 176,6 mil. lei, în creştere cu circa 8% faţă de 2019

Autor: Alexandra Matei 29.11.2021

Anul acesta, se aşteaptă o creştere a veniturilor de peste 20% faţă de anul trecut.

Preocuparea consumatorilor în ceea ce priveşte protecţia, curăţenia şi eficienţa obiectelor sanitare a crescut odată cu pandemia de COVID-19, iar astăzi, cei mai mulţi optează pentru soluţii care se reflectă asupra confortului lor.

Janos Lupaş-Ţicu, directorul diviziei South Europe Cersanit, susţine că, în prezent, preocupările companiei din România, controlată de grupul polonez Rovese, sunt de a tehnologiza fabrica pe care o deţine în Roman, judeţul Neamţ, şi de a actualiza mixul de producţie, astfel încât să răspundă nevoilor consumatorilor în zona de design.