Elena Branche, Druid: Din ce în ce mai multe companii folosesc asistenţi virtuali pentru a automatiza şi a optimiza costurile. În principal, departamentele de resurse umane vor să le dea angajaţilor timpul necesar pentru a nu se mai ocupa de acţiunile administrative, ci de cele care au o valoare adăugată în businessul lor

Autor: Ramona Cornea 04.12.2021

Elena Branche, product owner în cadrul Druid, un start-up specializat în tehnologie pentru automatizare şi aplicaţii conversaţionale, afirmă că din ce în ce mai multe companii folosesc asistenţi virtuali pentru a automatiza şi a optimiza costurile.

„Druid se ocupă în principal cu automatizarea proceselor, atât din zona de resurse umane – aici vorbim de procese care au în centrul atenţiei angajatul, acele procese clasice de generare a unei adeverinţe de înscriere a copilului la grădiniţă sau înregistrarea unei cereri de concediu, dar şi în procesele de recrutare. Tot mai multe companii folosesc asistenţi virtuali pentru a automatiza, a optimiza costurile şi a reduce timpul de procesare al unei aplicaţii online folosind asistenţii virtuali Druid în procesul de recrutare“, a declarat Elena Branche în cadrul videoconferinţei ZF HR Conference.