Grupul de media şi comunicare digitală de marketing dentsu l-a recrutat pe Florian Skala pentru poziţia de Chief Commercial Officer. El va coordona dezvoltarea operaţiunilor din România şi de pe pieţele Europei de Sud-Est

Autor: Cristina Bellu 03.12.2021

Grupul global de media şi comunicare digitală de marketing dentsu anunţă numirea lui Florian Skala pe postul de Chief Commercial Officer, poziţie strategică de nivel de senior management creată pentru a consolida creşterea şi operaţiunile comerciale ale grupului din România şi de pe pieţele Europei de Sud-Est.

Florian Skala va raporta CEO-ului dentsu Southeast Europe, Maria Grachnova, ca membru al echipei executive regionale, respectiv al echipei locale de management din România.

„Europa de Sud-Est nu a înregistrat niciodată o evoluţie mai dinamică, iar România ocupă un loc central în eforturile noastre de a deveni reţeaua de media cel mai puternic integrată din regiune”, spune Maria Grachnova

Florian Skala are o experienţă două decenii pe poziţii de conducere în media şi vânzări în regiunea Europei Centrale şi de Est. Recent, a ocupat poziţii de management în cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai întâi ca Director de vânzări al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV Media Group din Bulgaria.  

Anterior, timp de peste zece ani, Florian Skala a ocupat poziţii de conducere în cadrul diviziei de vânzări a RTL Group din Austria. Înainte de a se alătura dentsu, a mai oferit consultanţă strategică în vânzări pe piaţa media din Grecia.

„Prin transformarea sa continuă, dentsu redefineşte modul în care reţelele de agenţii funcţionează şi deservesc clienţii”, spune Florian Skala, care s-a alăturat echipei dentsu Southeast Europe începând cu luna decembrie a acestui an.

Parte a grupului dentsu, dentsu international operează sub şase branduri de media de top - Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen şi Merkle - toate fiind susţinute de divizii de specialitate şi servicii scalabile.

În Europa de Sud-Est, dentsu este prezent cu brandurile Carat, dentsu X, iProspect şi Isobar şi prin diviziile sale specializate pentru clienţi, dispunând de peste 300 de profesionişti, care activează pe pieţele din Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia şi România.