Startup-ul românesc Frisbo a ridicat o investiţie de 2 mil. euro. Bogdan Colceriu, fondator Frisbo: „Această finanţare ne va ajuta să ne extindem în Europa şi în afara ei”

Autor: Alexandra Cepăreanu 07.12.2021

Startup-ul românesc Frisbo, care a dezvoltat o platformă de smart e-fulfillment care preia depozitarea, ambalarea şi livrarea comenzilor online, a atras o investiţie de 2 milioane de dolari în cadrul unei runde condusă de fondul de investiţii Eleven Ventures, cu participarea GapMinder Ventures, RocaX şi Neogen, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. Investiţia va susţine planurile de extindere şi consolidare a reţelei europene de hale.

„Fondurile atrase în această nouă rundă de finanţare ne vor ajuta în principal să continuăm planurile de extindere în Europa şi chiar în afara ei, mai ales într-un moment în care e-commerce-ul la nivel mondial cunoaşte o dezvoltare fără precedent”, a spus Bogdan Colceriu, fondator al Frisbo.

În prezent, în reţeaua Frisbo sunt active peste 20 de centre logistice din România, Republica Moldova, Ungaria, Slovacia, Bulgaria, Polonia, Germania, Cehia şi Chile, care deservesc peste 200 de comercianţi online.

“Credem că Frisbo a descoperit deja cum arată viitorul logisticii în e-commerce. Rămâne doar să îl execute suficient de repede, iar pentru asta suntem acum alături de ei”, a spus Valeri Petrov, partener la Eleven Ventures.

Printre clienţii din portofoliul Frisbo se numără companii precum reprezentantul oficial Xiaomi în România şi Ungaria, Bitdefender, Aosom, Morphy Richards, foodpanda, Meli Melo sau Intercars.

Fondată de antreprenorii Bogdan Colceriu, Laura Frîncu şi Vlad Târziu, platforma Frisbo a ridicat în 2019 o investiţie în valoare de 1,2 milioane de euro, într-o rundă condusă de GapMinder Venture Partners, cu participarea ROCA X, Neogen şi Mircea Ilea. La acel moment, Frisbo a reuşit să-şi crească de patru ori valoarea comparativ cu primă rundă de investiţii ridicată în 2017 de la omul de afaceri clujean Mircea Ilea. Compania a mai atras investiţii în 2018 de la grupul Neogen şi fondul Risky Business.

„Dezvoltarea pieţei de comerţ online nu se poate realiza fără o logistică bine pusă la punct şi care să se plieze şi pe soluţiile tehnice folosite de magazinele online. Frisbo oferă acelaşi nivel de flexibilitate în ceea ce priveşte produsele fizice comercializate, în acelaşi fel în care soluţiile de cloud permit dezvoltarea website-urilor magazinelor. Fondatorii Frisbo au realizat acest lucru la momentul potrivit, ceea ce a permis companiei să înregistreze o creştere fulminantă în ultimii patru ani”, a spus Cosmin Ochişor, partener al GapMinder Venture Partners.