Aproape 40% dintre tinerii români au în plan să îşi deschidă un business, iar 14% vor face acest pas în anul următor

Autor: Miruna Diaconu 08.12.2021

Tinerii români sunt din ce în ce mai interesaţi de antreprenoriat, ast­fel că aproape 40% dintre re­pre­zen­tanţii generaţiei Z afirmă că au în plan să îşi deschidă un business. Nu toţi au însă stabilit orizontul de timp pentru această iniţiativă, doar 14% declarând că vor face pasul că­tre antreprenoriat chiar anul viitor, ara­tă un studiu realizat de orga­ni­zaţia Romanian Business Leaders.

Studiul Insights PulseZ a fost rea­lizat pe un eşantion de 1.186 de ti­neri cu vârste cuprinse între 16 şi 24 de ani şi este reprezentativ la ni­vel naţional din punctul de vedere al ge­nu­lui, regiunii şi mediului urban-rural. Raportul analizează compor­ta­­men­te­le, interesele, motivaţiile şi do­­rin­ţe­le tinerilor din România. Stu­diul In­sights PulseZ a fost făcut de echi­pa Vreau să fiu Antre­pre­­­nor şi Insights din cadrul Roma­nian Busi­ness Leaders, cu sprijinul IZI Data.