Grupul italian Generali a încheiat 9 luni/2021 cu subscrieri de 54,9 mld. euro, în creştere cu 6,4%. Rezultatul net a ajuns la 2,25 mld. euro

Autor: Mircea Nica 08.12.2021

Grupul italian Generali, prezent pe piaţa locală prin intermediul Generali România, a încheiat primele nouă luni din 2021 cu un volum al primelor brute subscrise de 54,9 mld. euro, cu 6,4% mai mult comparativ cu perioada similară a anului trecut, potrivit informaţiilor publicate în raportul grupului Generali. „Intrările nete de viaţă au fost concentrate în întregime pe asigurările de tip unit-linked şi liniile de afaceri de protecţie, care continuă să crească, în timp ce segmentul P&C (property and casualty) rămâne rezistent, în ciuda creşterii impactul cererilor de catastrofe naturale. Rezultatele segmentului de management al activelor continuă să crească, şi datorită strategiei noastre multi-boutique. Aceste rezultate, care sunt pe deplin în concordanţă cu succesul finalizării planului strategic «Generali 2021», reprezintă o bază solidă pentru noul plan pe trei ani pe care îl vom prezenta pe 15 decembrie“, a transmis Cristiano Borean, CFO al Generali Group. La finalul primelor şase luni din 2021, Generali România avea subscrieri totale de 314,4 mil. lei şi o cotă de piaţă de 4,92%.