Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată

Autor: Cristina Roşca 09.12.2021

Daniel Gross, CEO-ul reţelei de magazine Penny, spune că România începe să fie din ce în ce mai vizibilă în mediul de business, local fiind implementate o serie de proiecte ce au fost luate apoi drept exemplu la nivel internaţional.

„În ultimii ani am început să arătăm că putem învăţa unii de la ceilalţi, şi nu doar noi de la ei. Au fost multe proiecte în cadrul Penny Internaţional unde Penny România a fost pilot sau unde am fost exemplu de bune practici“, adaugă el.

Românii sunt dispuşi să investească mult efort, sunt deschişi la noutăţi şi tehnologie, iar la toate acestea se adaugă şi multă pasiune şi pricepere.

„Ne mai trebuie însă puţin mai multă încredere în forţele noastre pentru a avea un profil clar conturat. Eu sunt foarte optimist în legătură cu viitorul nostru. Abia am început!“, spune executivul.