Dunca Expediţii: Mărfurile pentru sectorul auto mai aduc 35% din business, faţă de 70% înainte. Bunurile de larg consum au câştigat teren

Autor: Mirabela Tiron 09.12.2021

Dunca Expediţii, una dintre cele mai mari companii de transport marfă de pe piaţa locală, la care deţine pachet majoritar din acţiuni familia Dunca, a  bugetat pentru anul acesta afaceri mai mari cu 5%, potrivit oficialilor companiei. Anul trecut compania a finalizat cu afaceri de 167 milioane de lei, potrivit mfinante.ro.

„Am transportat un volum mai mare de mărfuri până în noiembrie anul acesta. Dacă în anii trecuţi, înainte de pandemie, volumul cel mai mare de mărfuri era pe automotive, acum ponderea cea mai mare este pe bunu­rile de larg consum, de la alimente la sticle pentru vin sau bere“, a spus pentru ZF Doru Husarciuc, director gene­ral la Dunca Expediţii. El precizează că înainte mărfurile pentru sectorul auto reprezentau 60-70% din business, acum doar 35-40%, ponderea cea mai mare o au în prezent bunurile de larg consum. „Transportăm pentru marile lanţuri de hipermarketuri, care s-au extins pe piaţa locală“.

Dunca Expediţii transportă circa 50% din mărfuri pe rute interne, iar jumătate pe rute externe.