Daniel Minciună, antreprenor din industria de jucării: Produsele de exterior au avut o scădere, părinţii se gândesc de două ori dacă este necesar să cumpere un produs. Piaţa jucăriilor este marcată de creşterea costurilor transportului, fiind dependentă de importuri

Autor: Georgiana Mihalache 14.12.2021

♦ Lunile noiembrie şi decembrie sunt cele mai aglomerate pentru companiile care activează în domeniul jocurilor şi jucăriilor.

Daniel Minciună, fondatorul Nichiduţă Trading, companie spe­cia­li­zată în comerţul cu produse pentru co­pii, aşteaptă o stagnare a busi­nessu­lui în 2021, estimând că va în­cheia anul cu o cifră de afa­ceri similară cu cea din 2020, adică în jur de 40 mil. lei.

Antreprenorul plă­nuieşte însă nişte investiţii în site-ul Nichiduţă, care vor duce la o experienţă mult mai uşoară pentru clienţi, ceea ce îi va apropia de brand.