Aquila Part Prod, profit net de 43,8 mil. lei la nouă luni din 2021, în urcare cu 21% faţă de aceeaşi perioadă din 2020. Venituri de 1,4 mld. lei, plus 16,6%

Autor: Roxana Rosu 15.12.2021

Aquila Part Prod, cel mai mare jucător de pe piaţa de distribuţie a bunurilor de larg consum, a încheiat primele nouă luni din 2021 cu venituri de 1,3 mld. lei, în creştere cu 16,6% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, şi un profit net de 43,8 mil. lei, plus 21,5%, potrivit calculelor realizate de ZF pe baza datelor de la BVB.

Creşterea veniturilor a fost susţinută de creşterea orga­nică a zonei de distri­bu­ţie şi achiziţia companiei Trigor AVD, unul din primii jucători de pe piaţa de distribuţie de bunuri de larg consum din Republica Mol­dova, arată raportul financiar al companiei. Vânzările pe ca­nalul de convenience (ben­zinării şi magazine de proxi­mitate) s-au majo­rat în acelaşi interval cu 25%, în contextul creşterii mobi­lităţii în 2021 faţă de 2020, când au fost mai multe restricţii din cauza COVID-19. „Rezultatele confirmă strategia noastră de creştere rapidă prin achiziţii şi dezvoltare organică. În acest mediu economic incert, punctele noastre forte, poziţia de lider şi agili­tatea, care ne permit să ne adaptăm rapid, au devenit factori decisivi care ne-au permis să obţinem un profit net istoric, la 9 luni, de 43,8 mil. lei. Vom continua strategia de extindere a afacerii noastre şi de consolidare a pie­ţei de distribuţie, logistică şi transport, pentru a îndeplini viziunea Aquila, de a avea cel puţin un produs distribuit în fiecare casă“, a spus Catalin Vasile, CEO al Aquila.