Consiliul Român pentru Publicitate şi-a ales conducerea pentru următorii 4 ani: Oana Cociaşu (MedicOne/Mullen Lowe) a fost realeasă în funcţia de Preşedinte, iar Laurenţiu Gheorghiu (ProTV) Vicepreşedinte

Autor: Roxana Rosu 15.12.2021

Consiliul Român pentru Publicitate (RAC), organism de autoreglementare a publicităţii din România, şi-a ales noua conducere, Oana Cociaşu (MedicOne/Mullen Lowe) fiind realeasă în funcţia de Preşedinte pentru încă 4 ani, iar Laurenţiu Gheorghiu (ProTV) a fost ales Vicepreşedinte.

De asemenea, Gerald Filip Flintoacă (PRISA) a fost reales ca membru în board.

Organizaţia are un nou trezorier, în persoana Ilenei Cociaş (P&G) şi un nou membru al board-ului - Ioana Anescu (IAB Romania).

Componenţa board-ului este completată de Victor Dobre (IAA România), Simona Fîrtat (L'Oreal) şi Mihaela Ungar (Consilier Onorific în Board / BOD Advisory).

 „Având în vedere atât poziţia RAC de  autoritate în domeniul autoreglementării, cât şi faptul că vom activa într-o perioadă intens marcată de adoptarea în legislaţia naţională a noii Directive europene a Serviciilor Media AudioVizuale (DSMAV), era important să avem un Board care să continue cu succes misiunea şi demersul RAC de a fi partenerul autorităţilor de reglementare a comunicării comerciale, venind în sprijinul lor şi continuând să ne punem la dispoziţie expertiza. Aşa cum am făcut-o şi în ultimii ani, ne propunem să protejăm consumatorii şi interesul public general, prin promovarea unei publicităţi etice, legale, şi oneste”, a declarat Oana Cociaşu, Preşedintele RAC.

 Consiliul Român pentru Publicitate are în prezent 82 de membri, care reprezintă companii, agenţii de publicitate, media şi asociaţii profesionale.