​Decizia de cumpărare a clienţilor care achiziţionează online este impactată de livrarea la easybox: Circa 60% dintre cumpărătorii online prioritizează magazinele care oferă acest tip de livrare

Autor: Miruna Diaconu 16.12.2021

Circa 60% dintre cumpărătorii care achiziţionează produse online aleg magazinele care oferă ca modalitate de livrare trimiterea coletului la easybox, conform unui studiu realizat de către compania de curierat Sameday.

Unul dintre avantajele lockerelor este faptul că sunt accesibile oricând şi asigură o livrare rapidă, însă clienţii îşi doresc ca un astfel de easybox să fie mai aproape de casă sau de birou.

De asemenea, circa 76% dintre cei care fac cumpărături online obişnuiesc să plaseze circa 2-3 comenzi pe lună, iar categoriile preferate de produse sunt fashion, electronice şi îngrijire personală.

Sameday deţine o reţea de circa 2.600 de lockere atât în România, cât şi în Ungaria, unde sunt instalate circa 400 de easyboxuri. Compania de curierat a lansat primele eaxybox-uri în septembrie 2018, iar de atunci reţeaua de lockere s-a tot dezvoltat odată cu nivelul tot mai mare al cererii clienţilor pentru acest tip de livrare.

“Rezultatele cercetării sunt o confirmare a direcţiei strategice pe care o urmărim în Sameday şi a viziunii noastre de a pune la dispoziţia clienţilor un easybox la o distanţă de maximum 5 minute de mers pe jos din orice punct urban din România şi Ungaria. Livrarea la easybox a devenit noul standard în industrie, prin care revoluţionăm experienţa de curierat, obiectiv pe care ne propunem să îl atingem şi prin celelalte servicii ale noastre. Pe mai departe, avem în lucru proiecte ambiţioase prin care sunt convins că vom crea valoare pentru clienţii noştri. În cele din urmă, în ţară sau în afara graniţelor, vorbim acelaşi limbaj al îmbunătăţirii experienţei clientului prin tehnologie şi inovaţie”, spune Lucian Baltaru, CEO Sameday.

 Serviciul de livrare la lockerele easybox al companiei a înregistrat anul acesta o creştere de peste 200% a numărului de expedieri, iar reţeaua de automate de livrare a crescut de 3 ori din noiembrie 2020 şi până în prezent.

În ultimii cinci ani, Sameday a reuşit de la an la an să îşi dubleze cifra de afaceri ajungând în 2020 la venituri de aproape 400 milioane lei.

​​​