Allianz-Ţiriac a încheiat primele nouă luni cu vânzări de 1,2 miliarde de lei, în creştere cu 19%, şi un profit operaţional de 112 milioane lei

Autor: Roxana Rosu 16.12.2021

Allianz-Ţiriac a subscris în primele nouă luni ale anului 2021 prime brute în valoare de peste 1,2 miliarde lei, în creştere cu peste 19%, toate liniile de business semnificative marcând creşteri ale vânzărilor, pe fondul avansului numărului de clienţi.

Profitul operaţional aferent primelor 9 luni din 2021 s-a situat la aproximativ 112 milioane de lei.

“Rezultatele excelente ale Allianz-Ţiriac din primele 9 luni nu sunt întâmplătoare. În 2021 am accelerat o serie de iniţiative de simplificare a modelului de business şi am dezvoltat parteneriate noi, care au generat un salt calitativ al serviciilor. Ca rezultat, portofoliul actual s-a extins de la începutul anului cu aproximativ 350.000 de clienţi noi. Aceste cifre sunt o dovadă a faptului că strategia aleasă funcţionează şi că eforturile echipei şi ale partenerilor de distribuţie sunt apreciate. Ne îndreptăm către cel mai bun an din istoria Allianz-Ţiriac, cu rezultate care vor depăşi semnificativ estimările iniţiale”, a declarat Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac.