Polonezii de la LPP au ajuns la 100 de magazine în România după ce reţeaua s-a dublat în doar doi ani. În 2022, ambiţia companiei e să deschidă alte 40 de unităţi. Grupul deţine în România cinci mărci, este vorba de Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay

Autor: Cristina Roşca 17.12.2021

♦ Acesta din urmă este brandul cel mai extins, cu aproape 50 de unităţi ♦ Sinsay activează pe piaţa modei cu preţuri mici ♦ Pe toate brandurile, afacerile cumulate din România s-au situat la 105 mil. euro anul trecut, plus 21% faţă de 2019.

Grupul polonez de modă LPP, prezent local cu un total de cinci branduri, a ajuns la 100 de magazine şi o suprafaţă închiriată pentru retail de 96.000 mp în România după o expansiune accelerată în pandemie. Mai exact, reţeaua s-a dublat în doar doi ani, perioadă în care şi businessul a crescut rapid. Anul acesta, compania a deschis 25 de unităţi, 24 sub brandul Sinsay şi una sub Cropp.

Doar în ultima săptămână compania a inaugurat cinci magazine noi, pariul principal fiind pe brandul Sinsay, activ pe piaţa modei cu preţuri mici. Acest segment de piaţă s-a dezvoltat accelerat în ultimii ani, mai ales în pandemie, când preţul a redevenit un factor important pentru consumatori. Tocmai de aceea, pe piaţa  modei cu preţuri mici s-a înteţit competiţia şi nume precum Pepco, Kik sau Sinsay pariază pe o expansiune accelerată.

Sinsay, spre exemplu, are circa 50 de magazine, adică aproape jumătate din toate unităţile LPP pe plan local. Celelalte magazine poartă unul dintre brandurile Reserved, Cropp, Mohito şi House.