Spaniolii de la Glovo devin atât de mari după achiziţia Foodpanda încât îşi asumă obligaţii să nu blocheze restaurantele în platformă

Autor: Ioana Nita 31.12.2021

Start-up-ul spaniol Glovo, finanţat până acum cu 1,2 miliarde dolari, devine un jucător extrem de puternic pe piaţa locală în urma achiziţiei operaţiunilor Foodpanda din România, aprobată oficial la finalul săptămânii trecute de către Consiliul Concurenţei, care a solicitat subsidiarei locale să îşi asume obligaţia de a nu bloca restaurantele partenere în platforma sa. Astfel, piaţa locală a platformelor online de livrări de mâncare, şi nu numai, se consolidează, principalii jucători fiind Glovo, Tazz by eMAG, Bolt, Bringo şi Takeaway.com.

Consiliul Concurenţei a anunţat oficial vineri că a autorizat preluarea Foodpanda SRL de către Glovoappro SRL, însă cu respectarea anumitor condiţii. Indirect, subsidiara locală Glovo a preluat şi afacerea Pandamart, operată de către Delivery Hero Dmart SRL.