ZF Live. Alexandru Balaci, CEO, Revo Technologies România: Acordăm între 25 şi 30 de credite cu serviciul Mokka în cursul săptămânii şi între 40 şi 50 în weekend. Tocmai am depăşit 3.500 de utilizatori care achită în prezent rate

Autor: Alexandra Matei 21.12.2021

♦ Ratele pentru achiziţionare unui produs pot fi pe o perioadă de 3, 6, 12 sau 24 de luni ♦ În prezent, serviciul Mokka a reuşit să ajung la o pondere între 2 şi 7% din cifra de afaceri a partenerilor comerciali.

Serviciul Mokka, ce presupune un sistem de plată „buy now, pay later“, dezvoltat de compania Revo Technologies, a ajuns, după mai puţin de un de la intrarea pe piaţa din România, la un număr de 3.500 de utilizatori români care achită rate în prezent pentru produsele achiziţionate din magazine fizice sau online, precum Mobexpert, Lensa sau Ideall.

Alexandru Balaci, CEO al companiei Revo Technologies din România, susţine că prin acest serviciu se acordă circa 25-30 de credite în timpul săptămânii şi 40-50 în weekend.

„Revo Technologies a introdus în România sistemul de plată «buy now, pay later», prin care oferim tuturor consumatorilor posibilitatea să achiziţioneze în rate produse. Ofertele existau şi până acum, însă soluţia noastră aduce nou faptul că înregistrarea poate fi făcută în mai puţin de un minut, fără a fi necesare drumurile la instituţiile tradiţionale de creditare. Este foarte mult simplificat procesul de înregistrare a clienţilor, iar ratele noastre pot fi accesate pe loc, fie online, fie offline, în magazinele partenere. După mai puţin de un de funcţionare în România, am depăşit 3.500 de utilizatori care achită în prezent rate şi am ajuns să acordăm 25-30 de credite în timpul săptămânii şi 40-50 în weekend“, a spus Alexandru Balaci, CEO al Revo Technologies România, la emisiunea online de business ZF Live.