Allianz-Ţiriac şi eMAG îşi extind parteneriatul şi împreună cu Marsh oferă clienţilor asigurări pentru bunurile cumpărate prin eMAG

Autori: Mircea Nica , Claudia Medrega 21.12.2021

Allianz-Ţiriac şi retailerul online eMAG anunţă extinderea parteneriatului în mediul online, astfel că au dezvoltat împreună cu Marsh România o soluţie care permite clienţilor să îşi asigure bunurile achiziţionate prin intermediul site-ului şi aplicaţiei mobile eMAG împotriva avariilor şi furtului, potrivit infrmaţiilor transmise de Allianz-Ţiriac.

Produsul acoperă o gamă largă de avarii, de la clasicele loviri şi căderi, până la daunele electrice generate de scurtcircuit, supratensiune şi descărcări electrice, inclusiv dacă acestea au loc pe durata transportului până la domiciliul clientului. Suplimentar, la echipamentele electronice şi electrice este acoperit furtul prin efracţie sau tâlhărie. Costul poliţei porneşte de la 20 de lei pe an, iar tipul şi valoarea produsului achiziţionat sunt principalii factori care influenţează prima de asigurare. 

De exemplu, asigurarea pentru un aspirator în valoare de 800 de lei, costul este de 20 de lei pe an, iar pentru un televizor în valoarea de 3.500 lei, prima de asigurare este de 151 de lei pe an. Pentru un smartphone, în cazul căruia riscurile sunt mai ridicate şi mai frecvente, prima de asigurare ajunge la 240 de lei pe an, la un cost de achiziţie de 2.500 de lei.

Asigurarea poate fi încheiată şi pe o perioadă de doi ani. Toate poliţele include o franşiză, cuprinsă între 100 şi 5.000 lei, în funcţie de valoarea bunului asigurat. „Ne confruntăm cu toţii frecvent cu defecţiuni ale bunurilor electrice, electronice sau electrocasnice, în urma unor evenimente accidentale, cum ar fi loviri, căderi, fenomene electrice.

Asigurarea face ca repararea sau înlocuirea să aibă loc cu un minim de efort financiar şi consum de timp. Pentru Allianz-Ţiriac, parteneriatul cu eMAG joacă un rol cheie în strategia de a face asigurările accesibile şi la îndemâna cât mai multor persoane“, a declarat Codruţa Furtună, Chief Sales Officer (CSO) al Allianz-Ţiriac.