Start-up-ul OptiOffer, platformă B2B care conectează furnizorii şi revânzătorii, a atras o investiţie de 50.000 de euro ca parte din programul Make IT in Oradea

Autor: Alexandra Cepăreanu 22.12.2021

Start-up-ul OptiOffer, care a dezvoltat o platformă business to business (B2B) pentru managementul ofertelor comerciale şi eCatalog care conectează furnizorii şi revânzătorii, a atras o finanţare de 50.000 de euro ca parte din programul Make IT in Oradea, al unei organizaţii nonguvernamentale înfiinţate în urmă cu circa un an, ce se află în căutare de start-up-uri tech, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„În lumea echipamentelor profesionale, crearea unei singure oferte poate dura de la câteva ore la câteva zile, în funcţie de complexitatea proiectului. Astăzi, acest proces se face manual: agentul de vânzări copiază descrierile, specificaţiile şi preţurile produselor din cataloage PDF într-un document Word sau Excel - oferta comercială.“ 

Este un proces de du-te-vino pentru multe companii, care nu s-a schimbat major din anii 90”, a spus Bogdan Boţa, co-fondator şi chief technology officer al companiei OptiOffer.