Cum arată o zi din viaţa Adelei Smeu, CEO-ul din România al reţelei de bricolaj Brico Dépôt

Autor: Alina-Elena Vasiliu 29.12.2021

Adela Smeu era CFO pentru grupul Kingfisher, proprietarul reţelei de bricolaj Brico Dépôt, în 2017, când a fost nominalizată pentru o poziţie mai sus, cea de CEO. Brico Dépôt tocmai cumpărase reţeaua de magazine Praktiker de la Omer Susli, iar venirea ei la cârma businessului a coincis cu procesul de integrare de business, derulat în paralel cu unul de transformare, scrie revista săptămânală Business Magazin.

„Am acceptat provocarea de a deveni CEO într-o perioadă intensă şi în viaţa mea personală, când copiii mei aveau puţin peste trei ani, respectiv puţin peste un an”, îşi aminteşte Adela Smeu.

Achiziţia Praktiker a dublat cota de piaţă a Brico Dépôt şi a pus serios compania pe harta retailului de bricolaj din România – de la 15 magazine la 35, de la 11 oraşe la 25, de la 1.000 de angajaţi la 2.700.