Blue Air a anulat anumite curse din ianuarie şi februarie, ca urmare a restricţiilor de călătorie şi a cererii reduse. ”Foarte mulţi pasagerii îşi reprogramează călătoriile din lunile ianuarie şi februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanţelor de preajma sărbătorilor de Paşte şi din vară”

Autor: Roxana Rosu 29.12.2021

Blue Air a anunţat miercuri că va reduce programul de zbor în lunile ianuarie şi februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii, ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse de ţările europene, urmând să se concentreze pe programul de vară, perioadă în care va creşte numărul destinaţiilor operate.

“Observăm că, din cauza restricţiilor de calatorie, foarte mulţi pasagerii îşi reprogramează călătoriile din lunile ianuarie şi februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanţelor de preajma sărbătorilor de Paşte şi din vară.” spune Oana Petrescu, Director General Blue Air.

Compania aeriană se aşteaptă ca, din aprilie 2022, mediul de călătorie să fie mai sigur, mizând pe o creştere puternică a cererii şi un apetit puternic pentru călătoriile de Paşte şi de vară.

În acest sens, Blue Air va avea peste 50 de destinaţii noi adăugate la programul de vară.

”Înţelegem impactul pe care acest nou val de pandemie îl are asupra clienţilor noştri şi asupra planurilor lor pe termen scurt, aşa că am pregătit o listă de iniţiative noi pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor. Am renunţat la taxa de modificare pentru toate rezervările noi efectuate prin aplicatia mobila Blue Air pana la sfarsitul anului şi, totodata, oferim o rambursare complet automată de 120% in portofelul Blue Air pentru anulările determinate de valul Omicron din perioada 27-30 decembrie, pentru călătorii până la sfârşitul lunii martie. În plus, am consolidat cât de mult am putut resursele centrului nostru de suport clienţi şi ale chat-ului web pentru a putea gestiona eficient numărul mare de apeluri aşteptat în primele 3-4 săptămâni ale anului”, a spus Krassimir Tanev, Director Comercial Blue Air.