ANTREPRENORI LOCALI. Florin Enache, Teilor: România este o piaţă care importă semnificativ şi cred că trebuie să se bazeze mai mult pe mărcile proprii

Autor: Cristina Roşca 11.01.2022

♦ Compania a fost înfiinţată în 1998 de antreprenorul Florin Enache şi are în prezent peste 500 de angajaţi pe patru pieţe ♦ Brandul de bijuterii este prezent în România, Polonia, Bulgaria şi Ungaria, cu 56 de magazine fizice şi online, prin patru platforme digitale dedicate comunicării internaţionale.

Florin Enache, fondatorul lan­ţului de bijuterii Teilor, care a ajuns la o reţea de circa 60 de magazine pe patru pieţe din Europa Centrală şi de Est, este de părere că extinderea în afara graniţelor ţării reprezintă cu siguranţă o mutare câştigătoare.

„Avem planuri ambiţioase de dezvoltare şi ne dorim ca în ur­mătorii ani reţeaua Teilor din străi­nătate să fie cel puţin egală cu numărul de magazine din România. De aseme­nea, reţeaua de magazine online va urma expansiunea magazi­ne­lor fizi­ce, prin localizarea conţi­nu­tului şi cam­pa­niilor de promovare di­gitale. Credem că după extinderea acce­lerată pe care am avut-o pe piaţa din România, ne aflăm într-un mo­ment în care compania deţine re­sursele şi expertiza necesară să se dezvolte la ace­laşi nivel în Europa“, spune antreprenorul.

Primul magazin al retailerului a fost deschis în Piteşti, oraşul din care provine Florin Enache, antrepre­no­rul care a pus bazele brandului de biju­terii în urmă cu circa 20 de ani. În Ca­pi­tală, reţeaua a intrat în anul 2013, cu un maga­zin deschis în Bănea­sa Shopping City, iar primii paşi peste hotare au fost făcuţi acum doi ani. În 2021, compania a intrat în Ungaria cu un prim ma­ga­zin, fiind a treia piaţă ex­ternă după Bulga­ria şi Polonia.