După Afaceri, revista de lifestyle a ZF: Delia Iancu şi Bogdan Marin şi-au propus să investească 100.000 de euro în dezvoltarea propriului brand de kombucha

Autor: Alina-Elena Vasiliu 04.01.2022

De profesie, cei doi sunt arhitect de interior, respectiv profesor de informatică şi, deşi vin din domenii total diferite, au în comun pasiunea pentru un stil de viaţă sănătos şi echilibrat.

Delia Iancu şi Bogdan Marin sunt doi antreprenori care au făcut un business din prepararea kombucha, o băutură pe bază de ceai, obţinută printr-un proces de fermentare.

În mica lor fabrică din Bucu­reşti, ia naştere Gutcha Kombucha, un produs fabricat, îmbuteliat şi etichetat manual chiar de ei, în borcane şi recipiente de sticlă, scrie revista lunară de lifestyle de lux După Afaceri Premium.

„Producem kombucha 100% artizanal, fără dioxid de carbon adăugat, iar procesul de producţie poate dura între 7 şi 14 zile“, explică Delia Iancu şi Bogdan Marin. De profesie, cei doi sunt arhitect de interior, respectiv profesor de informatică şi, deşi vin din domenii total diferite, au în comun pasiunea pentru un stil de viaţă sănătos şi echilibrat. „Prima noastră întâlnire cu kombucha a avut loc din dorinţa de a rezolva mici probleme de sănătate, pe căi naturale, nu convenţionale. Am început să facem kombucha în casă şi am fost foarte încântaţi de gustul băuturii şi mai ales de beneficiile ei şi am început să o împărtăşim şi cu cei apropiaţi“, spun cei doi antre­prenori.