INTERVIU. Nicoletta Muscinelli, managerul magazinului Ikea din Timişoara: Vom instala lockere, de unde clienţii vor putea ridica produsele în 24 de ore. Vrem să monitorizăm eficienţa acestui sistem la Timişoara şi apoi ne gândim să-l reproducem şi în Bucureşti

Autor: Alina-Elena Vasiliu 05.01.2022

♦ În viitorul magazin vor lucra pentru început 250 de angajaţi ♦ Construcţia magazinului Ikea din Dumbrăviţa a început pe 25 noiembrie, iar grupul estimează 12 luni până la finalizarea lucrărilor, cu posibile variaţii în funcţie de condiţiile din teren ♦ Investiţia este de 60 de milioane de euro.

Magazinul din Dumbrăviţa, lângă Timişoara, al re­tai­lerului suedez de mo­bi­lă şi accesorii pen­tru casă Ikea va ono­ra 700 de co­menzi pla­sa­te on­line zilnic şi va atrage 1,5 mi­li­oa­ne de vizita­tori anual, încă din pri­mul an de funcţionare. Aşa ara­tă esti­mă­rile Nicolettei Muscinelli, mar­ket ma­nager al viitorului punct de des­face­re pe care suedezii îl construiesc în România.

„Principalul constructor al magazi­nului este compania SSAB AG, iar lucrările evoluează foarte bine. Avem doi reprezentanţi permanenţi pe şan­tier“, a spus Nicoletta Muscinelli în­tr-un interviu pentru ZF.

O soluţie nouă pe care Ikea o va implementa în Timişoara şi care nu este încă valabilă în celelalte două uni­tăţi ale grupului - din Băneasa şi Pallady - este cea a lockerelor din care clienţii îşi vor putea ridica produsele co­mandate online.