Verifone a ajuns în România la 400 de angajaţi, după ce a recrutat încă 180 de oameni. „În 2022 anticipăm o nevoie de recrutare crescută, cu un ritm similar anului trecut“

Autor: Alexandra Cepăreanu 12.01.2022

„Putem creşte numărul de profesionişti în IT prin atragerea lor, prin proiecte dinamice, încă din momentul în care aceştia se află în stadiul de formare.“

Compania a­me­ri­cană Veri­fo­ne, u­nul dintre cei mai mari provideri de so­­luţii de plată şi e-commerce la nivel global, cu o echipă de aproximativ 400 de salariaţi pe plan naţio­nal după ce în 2021 a angajat aproximativ 180 de colegi noi, continuă planurile de recrutare pentru diverse specializări IT. În prezent, gigantul american are deschise circa 37 de roluri dedicate candidaţilor din România.

„În 2021, am angajat aproximativ 180 de colegi, pe diferite zone de business: de la dezvoltare de produs, la management de produs, suport tehnic, marketing sau vânzări. În anul 2022 planurile sunt de extindere a echipelor şi anticipăm o nevoie de angajare crescută, cu un ritm similar anului trecut, focusul în continuare fiind angajarea pe roluri diverse cu specializări  IT. Postăm în mod recurent rolurile pe care le avem deschise, se pot găsi pe diferitele platforme de joburi, precum si pe site-ul nostru de cariere”, a spus pentru ZF Anca Dogaru, HR manager pentru România şi Olanda în cadrul Verifone.

Ea este de părere că piaţa locală de IT&C este variată ca produse şi segmente, dar tendinţa este în continuare una de creştere, ceea ce duce şi la o creştere a nevoii de extindere a echipelor, dar şi la creşterea competiţiei dintre jucători pe candidaţii din piaţă.