Agenţia Ideologiq încheie anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane euro, în creştere cu 55%, după extinderea în Grecia şi Croaţia

Autor: Roxana Rosu 14.01.2022

Agenţia de marketing şi tehnologie Ideologiq  a încheiat anul 2021 cu o creştere semnificativă de 55% a cifrei de afaceri, la peste 2,2 milioane de euro, evoluţie susţinută şi de extinderea operaţiunilor în Grecia şi Croaţia.

Pentru anul 2022, Ideologiq şi-a propus atingerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro.

„În ultimii ani ne-am concentrat forţele pentru a dezvolta agenţia Ideologiq din toate punctele de vedere, să oferim servicii de calitate, să avem clienţi satisfăcuţi şi nu în ultimul rând, să avem alături o echipă de profesionişti dedicaţi şi pasionaţi de acest domeniu, iar aceste aspecte au contribuit la evoluţia agenţiei. Faptul că în anul 2021, încă un an dificil şi impredictibil din cauza crizei sanitare, am reuşit să mai facem un pas atingând o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro, ne bucură şi ne demonstrează că strategia noastră este eficientă şi fructuoasă”, spune Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq.

Alţi factori care au susţinut creşterea firmei au fost  dezvoltarea soluţiei de loyalty, care a crescut anul trecut cu peste 30%, , dezvoltarea diviziei de creaţie şi strategie, dar şi activitatea diviziei de dezvoltare a software-urilor, soluţiile de organizare a evenimentelor în mediul online, precum şi dezvoltarea zonei de performance.