Alin Şerban, CEO al Tazz by eMAG: 2021 a fost unul foarte bun pentru noi, am crescut de şase ori faţă de 2020. Pentru 2022 vrem să trecem de la nivel mare la foarte mare şi să dublăm businessul
♦ Compania HCL Online Advertising S.R.L. care operează businessul Tazz by eMAG, a avut în 2020 afaceri de 14,3 mil. lei, în urcare cu 872% faţă de anul anterior ♦ În martie 2020 platforma de livrări s-a rebranduit din EuCeMănânc în Tazz by eMAG ♦ Astăzi, grupul eMAG, cel mai important jucător din comerţul online, controlează 95,2% din Tazz, conform datelor publice.
Platforma de livrări Tazz by eMAG ar putea ajunge în 2022 la afaceri de circa 170 de milioane de lei, după o dublare a businessului faţă de anul anterior, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de companie.
Compania a crescut puternic în ultimii ani, marcaţi de pandemia de COVID-19, perioadă în care oamenii au comandat mai mult decât oricând bunuri pentru acasă, atât mâncare de la restaurant, cât şi alimente sau produse de îngrijire de la supermarket, spre exemplu.