Alin Şerban, CEO al Tazz by eMAG: 2021 a fost unul foarte bun pentru noi, am crescut de şase ori faţă de 2020. Pentru 2022 vrem să trecem de la nivel mare la foarte mare şi să dublăm businessul

Autor: Cristina Roşca 17.01.2022

♦ Compania HCL Online Advertising S.R.L. care operează businessul Tazz by eMAG, a avut în 2020 afaceri de 14,3 mil. lei, în urcare cu 872% faţă de anul anterior ♦ În martie 2020 platforma de livrări s-a rebranduit din EuCeMănânc în Tazz by eMAG ♦ Astăzi, grupul eMAG, cel mai important jucător din comerţul online, controlează 95,2% din Tazz, conform datelor publice.

Platforma de livrări Tazz by eMAG ar putea ajunge în 2022 la afaceri de circa 170 de milioane de lei, după o dublare a businessului faţă de anul anterior, arată calculele ZF pe baza datelor transmise de companie.

Compania a crescut puternic în ultimii ani, marcaţi de pandemia de COVID-19, perioadă în care oamenii au comandat mai mult decât oricând bunuri pentru acasă, atât mâncare de la restaurant, cât şi alimente sau produse de îngrijire de la supermarket, spre exemplu.