Heineken România are de la începutul anului un nou director de vânzări

Autor: Roxana Rosu 17.01.2022

Heineken România are de la începutul anului un nou director de vânzări, după numirea lui Gheorghe Andresz, Traditional Trade & OOH Director şi membru al echipei de management, el fiind responsabil de coordonarea echipelor pentru toate canalele comerciale: Traditional Trade, Out-of-Home, Modern Trade.  

Această schimbare vine în contextul numirii lui Gijs van der Loo în funcţia de Director de vânzări al Heineken Slovacia şi membru al echipei de management, după doi ani şi jumătate în România, în rolul de Director Modern Trade.

Gheorghe Andresz a ocupat anterior diferite funcţii în cadrul Heineken, inclusive în Heineken Ungaria, dar şi în alte companii din industria băuturilor. În rolul său de Director Traditional Trade & Out-of-Home al Heineken România, el a contribuit la dezvoltarea strategiei de route-to-consumer, inclusiv la parteneriatul din 2021, dintre Heineken România şi Coca-Cola HBC România, în privinţa business-ului e-commerce, Stockday.