Ioana Ilie Dobre, Bringo: În 2021 numărul de comenzi a crescut cu peste 50% şi ne aşteptăm ca şi în 2022 ritmul să fie cel puţin la fel de intens. De sărbători am avut şi 10.000 de comenzi pe zi

Autor: Cristina Roşca 19.01.2022

Compania Bringo Magazin, care operează platforma de livrări Bringo, a avut în 2020 (ultimul an pentru care există date publice) afaceri de aproape 10 mil. euro (47 mil. lei), de şase ori mai mari ca în anul anterior Acest business este controlat de grupul francez Carrefour, care a replicat modelul de funcţionare şi în alte ţări ca urmare a rezultatelor Bringo în România.

Platforma de livrări Bringo a ajuns astăzi să aibă listate în aplicaţie circa 2.000 de magazine (care au primit cel puţin o comandă în ultima lună), de la 200 de parteneri, după ce la început de 2020 Carrefour era principalul partener al afacerii lansate în urmă cu circa cinci ani de o serie de antreprenori locali.

„Anul 2021 a fost unul foarte bun pentru noi. Nu mai vorbim de creşterile din 2020, dar a fost un an pe plus, cu un ritm double digit (peste 10% - n.red.). Am crescut şi noi, dar şi piaţa, pentru că fiecare actor a adus servicii noi, fie că e vorba de livrare expres în 30 de minute, fie de coşuri mai mici sau de produse comple­mentare“, spune Ioana Ilie Dobre, director general al Bringo. Ea adaugă că pentru compania pe care o conduce, activitatea principală o reprezintă livrarea de coşuri mari, săptămânale. Cu toate acestea, platforma a făcut o extindere naturală şi către comenzi mai mici.