Brio, platformă digitală de evaluare educaţională, a depăşit ţinta de finanţare de pe SeedBlink. Campania de finanţare se încheie la finalul lunii ianuarie

Autor: Alexandra Cepăreanu 20.01.2022

Start-up-ul Brio, care a dezvoltat o platformă digitală de teste standardizate adresate elevilor, a depăşit ţinta de finanţare de 800.000 de euro, ajungând în prezent la 814.000 de euro strânşi pe platforma de investiţii în start-up-uri de tehnologie SeedBlink.

Brio, evaluat pre-money la 5 milioane de euro, a început campania de finanţare pe platforma SeedBlink la începutul acestei săptămâni. 

Tot săptămâna aceasta, Horia Manda şi Valentin Tăbuş, parteneri în AXXESS Capital, au devenit principalii investitori în runda de 800.000 de euro pe care start-up-ul edtech Brio şi-a propus să o atragă pentru a-şi extinde activităţile.

Până în prezent, start-up-ul Brio a atras 38 de investitori, campania de finanţare urmând a se încheia pe 31 ianuarie 2022, arată informaţiile publicate pe platforma SeedBlink. Tichetul minim de investiţie pe SeedBlink este de 2.500 de euro.

De asemenea, start-up-ul edtech a mai derulat o campanie de finanţare pe platforma de investiţii SeedBlink la finele anului 2020, runda având o valoare de 285.000 de euro la o evaluare pre-money de 2,7 milioane de euro.