Carrefour o promovează pe Gabriela Stănică în funcţia de Director E-commerce, după ce Cătălin Samara a fost numit Director Internaţional al Bringo

Autor: Roxana Rosu 25.01.2022

 

 



Gabriela Stănică, responsabilă de procesul de transformare digitală a Carrefour România, preia funcţia de Chief Information, Data Officer şi Director E-commerce, după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internaţional al Bringo.

În noul rol, ea va coordona întreaga activitate de e-commerce a retailerului, cuprinzând parteneriatul cu Bringo, cât şi componenta de shop online pe site-ul carrefour.ro şi din aplicaţia Carrefour.

Numărul comenzilor online prin Bringo a crescut cu 50% în 2021, iar la ultima campanie de Black Friday Carrefour a înregistrat o creştere de peste două ori a vânzărilor în e-commerce comparativ cu anul anterior.  

Gabriela Stănică, care din rolul său anterior de Chief Information and Data Officer, era responsabilă de continuarea procesului de transformare digitală a companiei în România, cât şi de coordonarea iniţiativelor în ceea ce priveşte inovaţia, va avea o viziune şi mai integrată acum pe componenta digitală, odată cu preluarea responsabilităţilor pe zona de e-commerce.

„Îmi intru în noul rol cu bucurie şi planuri ambiţioase. Obiectivul meu este să duc mai departe viziunea omnichannel a Carrefour România, dezvoltând zona de portofoliu şi servicii online în mod continuu şi susţinut, anticipând trendurile şi răspunzând unui comportament tot mai complex al consumatorului. Comerţul online are un potenţial imens în România şi mă bucur să nu fiu doar martor la scrierea istoriei sale, ci chiar participant activ”, a declarat Gabriela Stănică.