Reynaers Aluminium România, sub­sidiara locală a producătorului bel­gian de tâmplărie de aluminiu, şi-a bugetat o creştere de minim 10% a afacerilor în 2022 şi vrea să deschidă două showroom-uri

Autor: Roxana Rosu 25.01.2022

Reynaers Aluminium România, sub­sidiara locală a producătorului bel­gian de tâmplărie de aluminiu, şi-a bugetat o creştere de minim 10% a afacerilor în 2022, susţinută de proiectele planificate, dar şi de expansiunea la nivel regional prin deschiderea a 3 noi showroom-uri anul trecut.

Compania a inaugurat în 2021 trei noi locaţii în Cluj Napoca, Timişoara şi Iaşi, ca parte din strategia de dezvoltare a companiei pe piaţa locală şi dezvoltarea gamei de produse.

Cu 40 de angajaţi în România, Reynaers a avut o cifră de afaceri de aproape 11 mil. de euro în 2021. Compania este prezentă în România din 2006.

„2021 a fost încă un an dominat de incertitudine şi continuă schimbare şi adaptare. Evoluţia pandemiei şi apariţia efectelor economice provocate de această situaţie la nivel global ne-au determinat să ne adaptăm constant strategia de funcţionare pentru a putea depăşi situaţiile apărute. Cu toate acestea, 2021 a însemnat pentru noi şi dezvoltare pe toate planurile. În ciuda efectelor cauzate de criza sanitară, piaţa a fost mai dinamică şi ne-am bucurat de o serie de noi proiecte, aflate încă în desfăşurare. Pentru 2022, avem în plan continuarea dezvoltării strategice şi suntem încrezători că din a doua jumătate a anului lucrurile se vor aşeza într-o direcţie favorabilă în piaţă” a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers Aluminium România.