Cota camioanelor de construcţii va creşte din 2023 spre 30-35% din piaţă, faţă de 20% în prezent, pe măsură ce constructorii vor investi în echipamente noi pentru lucrările de infrastructură

Autor: Bogdan Alecu 28.01.2022

Stefano Albarosa, Cefin Trucks: Masterplanul în infrastructură este bine-venit, dar PNRR-ul va conta cel mai mult. Banii europeni vor aduce mari lucrări de infrastructură.

Demararea marilor lu­crări de infra­structură cuprinse în PNRR precum autostrada 7 care va lega Moldova de sudul ţării, dar şi capetele A8 din viitoarea Târgu- Mureş-Iaşi-Ungheni va atrage şi investiţii din partea constructorilor, care vor cumpăra noi utilaje.

„România a lansat noul masterplan, da, 3.500 km înseamnă foarte mult însă în cei 25 de ani de când sunt aici am realizat că există o diferenţă între declaraţii şi realitate. Partea bună este că avem PNRR, sunt bani şi proiecte europene, iar acest lucru reprezintă o certitudine. În plus, dezvoltarea infrastructurii se face pe baza unui plan pornit cu 3-4 ani înainte prin proiectare şi exproprieri. Dacă există voinţă politică, se pot face“, a spus Stefano Albarosa, CEO al Cefin Trucks, importatorul Ford Trucks.