Lucian Boronea, CEO, Accent Travel: Am restructurat circa 40% din forţa de muncă, dar am reuşit să facem faţă cererii mari venite din partea de leisure cu ajutorul tehnologiei. Acesta este viitorul turismului

Autor: Miruna Diaconu 31.01.2022

Agenţia de turism este specializată pe turismul de business, dar are în portofoliu şi destinaţii interne. Anul trecut, Accent Travel a avut un volum de vânzări de 78 milioane de lei.

Lucian Boronea, CEO al agenţiei de turism Accent Travel, spune că din cauza pandemiei a fost nevoit să restructureze circa 40% din forţa de muncă, însă acest lucru nu a reprezentat o provocare în desfăşurarea activităţii. El precizează faptul că anul trecut cererea pentru vacanţele de relaxare a crescut, însă volumul mare de muncă a fost suportat într-o mare proporţie de tehnologie şi sistemele implementate.

„Am reuşit să facem cu mai puţine persoane munca pe care o avem şi înainte de pandemie, acest lucru datorită faptului că am tehnologizat foarte mult procesele, atât către revânzători, cât şi pentru clienţii corporate. Nu le mai oferim serviciile în modelul clasic, dăm fiecărui client o aplicaţie. Am avut anul trecut un volum mai mare de rezervări pentru vacanţe leisure, dar am reuşit să satisfacem cererea cu tehnologia“, explică Lucian Boronea.