ING extinde serviciile online şi permite clienţilor să rambursese anticipat creditele de nevoi personale prin aplicaţia Home’Bank, fără deplasarea la bancă

Autor: Roxana Rosu 20.02.2022

Clienţii ING Bank îşi pot închide creditele de nevoi personale integral online prin rambursare anticipată totală prin Home’Bank, indiferent dacă împrumutul a fost obţinut în reţeaua ING Office sau prin aplicaţia de internet şi mobile banking.

Banca oferă un proces end-to-end online, unde clienţii au controlul complet asupra deschiderii, administrării plăţilor şi închiderii unui credit de nevoi personale direct din ING Home’Bank.

„În medie, clienţii noştri accesează în jur de 5.000 de credite de nevoi personale pe lună în ING Home’Bank, iar cca. 2 din 10 români accesează un credit de nevoi personale prin ING. Fiecare funcţionalitate pe care alegem să o dezvoltăm în Home’Bank aduce clientului instrumentele de care are nevoie să îşi administreze banii simplu, singur, investind timp doar pentru lucrurile importante pentru el, nu şi pentru drumuri la bancă” , a spus Roxana Cristea, Lending Tribe Lead, ING Bank România.

Procesul de rambursare şi închidere poate fi făcut de pe orice dispozitiv, laptop, desktop sau smartphone.

Potrivit unui sondaj realizate de SAS, obiceiurile din pandemie legate de folosirea serviciilor online se va menţine, aproximativ 30% dintre românii care utilizează servicii bancare spunând că vor renunţa la interacţiunea fizică cu banca, continuând să folosească în mod permanent serviciile digitale sau aplicaţia mobilă.

Aproximativ 20% dintre clienţii din România ai băncilor au început să folosească un serviciu digital sau o aplicaţie mobilă pentru prima dată în timpul pandemiei.