euShipments, furnizor şi integrator de servicii de curierat şi fulfillment, vizează extinderea accelerată pe plan internaţional. „Pentru piaţa locală, estimăm o creştere de peste 20% a volumului de colete livrate către şi în România, la peste 400.000, în 2022”

Autor: Alexandra Cepăreanu 09.02.2022

euShipments, furnizor şi integrator de servicii de curierat şi fulfillment din Estul Europei, îşi extinde prezenţa pe piaţa din România, ca parte a unei investiţii strategice de câteva milioane de euro, ce vizează extinderea internaţională pe mai multe pieţe, potrivit unui comunicat transmis de reprezentanţii companiei.

„România a fost prima noastră piaţă internaţională, iar în ultimii 10 ani, am deservit afaceri online  în toată lumea, inclusiv în China. Cu o experienţă solidă pe plan global şi cunoscând, în acelaşi timp, specificul pieţei româneşti, suntem în măsură să ajutăm mai multe companii din România să se extindă şi să ajungă la mai mulţi clienţi pe pieţele externe”, a spus Svetlozar Dimitrov, CEO al EuShipments.

În prezent, euShipments are peste 500 de clienţi din rândul magazinelor online, în toate zonele în care activează şi îşi propune ca în 2022 să sprijine cel puţin 50 de selleri din România să livreze internaţional pe una sau mai multe pieţe.

„Magazinele online din România care folosesc soluţiile euShipments au acces, printr-un singur contract şi printr-o singură integrare sau client panel, la întregul portofoliu de servicii oferite de peste 30 de companii de curierat, la 10 depozite de fulfillment (dintre care 2 depozite proprii euShipments în Bulgaria şi 1 în Ungaria) în locaţii cheie din toată Europa şi la sute de metode de livrare”, au mai transmis reprezentanţii companiei.

De asemenea, magazinele online pot livra simultan cu mai multe companii de curierat, fără a negocia condiţiile de operare şi de preţ şi fără a semna contracte individuale cu furnizorii. Astfel, comercianţii online pot trimite colete atât în România (livrare în 24 de ore), cât şi în 30 de ţări din Europa în cel mai scurt timp.

„Cunoscând nevoile afacerilor online şi, în special, nevoile de livrare pentru comenzile online, putem spune că în România vânzătorii online nu au multe opţiuni pentru livrări internaţionale şi nici nu au acces la furnizori de servicii logistice specializaţi doar în livrările de comerţ electronic. (...) Putem sprijini afacerile online din România să se extindă pe plan internaţional şi să îşi crească prezenţa în afara ţării”, a menţionat Svetlozar Dimitrov.

Pentru anul în curs, reprezentanţii euShipments estimează o creştere de peste 50% a numărului total de colete livrate, la peste 1,3 milioane. De asemenea, pentru piaţa locală, euShipments ţinteşte, în 2022, o creştere de peste 20% a volumului de colete livrate către şi în România, la peste 400.000, şi îşi propune dublarea volumului de colete expediate de magazinele online în afara României, obiectivul fiind de aproximativ 200.000 de expediţii în acest an.

„Oferim magazinelor online o combinaţie eficientă de servicii de curierat şi fulfillment şi am devenit soluţia preferată de livrare pentru sellerii online bulgari care livrează pe pieţele externe. Vrem să facem acelaşi lucru şi în România: să oferim servicii de logistică rapide, fiabile şi competitive pentru transporturile internaţionale către Europa Centrală şi de Est cu opţiunea COD (Cash on Delivery -  ramburs), dar şi pentru pieţele de comerţ electronic premium precum Germania, Franţa, Spania, Italia, Belgia”, a mai spus CEO-ul companiei.