Start-up-ul Hunch din Serbia, care a dezvoltat o soluţie axată pe inteligenţa creativă pentru specialiştii din marketing, va lansa o campanie privată de investiţii de Seria A şi o campanie publică de finanţare pe platforma SeedBlink

Autor: Alexandra Cepăreanu 09.02.2022

Hunch, un start-up din Serbia care a dezvoltat o platformă de automatizare axată pe inteligenţa creativă ce ajută specialiştii în marketing să se concentreze pe scalare, va lansa o campanie privată pentru o rundă de investiţii de Seria A pe 15 februarie, ce va fi urmată de o campanie publică ce va fi deschsă pe 22 februarie pe platforma SeedBlink, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii SeedBlink.

Start-up-ul Hunch, înfiinţat în 2016, colaborează cu branduri globale şi echipe de marketing de performanţă pentru a genera în mod constant eficienţă operaţională, creşterea veniturilor şi accelerarea iniţiativelor de go-to-market.

„Compania are o bază globală de clienţi, inclusiv branduri consacrate şi scale-up-uri, precum Gorillaz, Decathlon, Herschel, Qatar Airways. (...) Compania are o echipă executivă puternică, cu experienţă relevantă în marketing şi design grafic.”

De asemenea, start-up-ul este susţinut de South Central Ventures şi un VC important din regiune (Due Diligence în curs), au mai transmis reprezentanţii SeedBlink.