ZF Live. Andrei Ion, SHL România, Serbia, Bulgaria, Slovacia şi Cehia: Nu angajaţii în sine se schimbă, ci interacţiunea cu munca, modul în care ei simt munca şi organizaţiile, adică experienţa muncii

Autor: Ramona Cornea 14.02.2022

„Pe măsură ce creştem şi ne dezvoltăm ca economie, angajaţii încep să fie atenţi şi la gradul în care organizaţiile le satisfac şi alte nevoi în afară de nevoile primare.“

În ultimii ani, aşteptările pe care angajaţii le au de la mediul de lucru se schimbă mult, interacţiunea lor cu munca, afirmă Andrei Ion, country cluster lead în cadrul SHL pentru România, Serbia, Bulgaria, Slovacia şi Cehia, o companie de soluţii de evaluare a candidaţilor.

„Ceea ce cred că se modifică foarte mult în ultimii ani sunt aşteptările pe care angajaţii le au de la mediu de lucru, nu angajaţii în sine se schimbă, ci interacţiunea cu munca, modul în care ei simt munca şi organizaţiile, adică experienţa muncii. Pe măsură ce creştem şi ne dezvoltăm ca economie încep angajaţii să fie atenţi şi la gradul în care organizaţiile le satisfac şi alte nevoi în afară de nevoile primare. Dacă acum 10 - 20 de ani de când am început să lucrăm era important să am un loc de muncă şi un salariu stabil, acum, mai ales că vin cu schimbările din ultimii trei - cinci ani, experienţa muncii devine din ce în ce mai mică şi aş zice că organizaţiile se pot uita în interior atunci când se întreabă unde pot găsi talente“, a declarat Andrei Ion în cadrul emisiunii de business ZF Live.