ZF Investiţi în România! Beatrice Dumitrache, ESX, , o aplicaţie de săli de fitness şi centre sportive cu afaceri de 1 mil. euro: Vrem să lansăm acelaşi serviciu ca în România şi în California sau Qatar

Autor: Bogdan Alecu 21.02.2022

ESX, cea mai mare reţea de săli de fitness şi centre sportive din România creată printr-o aplicaţie de mobil şi un abonament, a atins obiectivul de afaceri de 1 milion de euro pentru anul trecut şi estimează o creş­tere până la 4 mi­lioane de euro în anul curent, o creştere accelerată care se menţine la acelaşi nivel în ultimii trei ani.

„Businessul a început atunci când Andrei Trofin, fondatorul, a gândit nu doar acces la sală, ci şi programe educaţionale şi de nutriţie care să completeze accesul la sală. În nouă luni a fost creată aplicaţia pentru mobil. Reţeaua a demarat cu 15 săli partenere în Iaşi, în 2018 iar în 2021 a avut loc lansarea naţională. Mai avem oraşe unde nu suntem. Acum suntem în peste 50 de oraşe. La finalul anului estimăm că vom avea 600 de centre partenere“, a explicat Beatrice Dumitrache, di­rector de marketing pentru ESX.

ESX a încheiat anul tre­cut cu aproximativ 100.000 de abonamente vândute, 600.000 de intrări la sălile partenere şi peste 50.000 de conturi create. Pentru anul acesta, compania se aşteaptă la un total de 2 milioane de intrări la peste 600 de săli din reţeaua ESX şi 250.000 de abonamente vândute.

„Noi promovăm un stil de viaţă sănătos şi am demarat parteneriate cu alţi jucători mari din această piaţă - LifeBox, FoodKit şi mulţi alţii şi lucrăm la noi parteneriate care să vină în completare, motiv pentru care mergem şi spre nutriţie personalizată. De anul trecut am intrat şi pe linia business to business, ca abonamentul să poată fi cumpărat de firme pentru angajaţi drept bonus“, a explicat Beatrice Dumitrache.

Următorul pas îl reprezintă extinderea la nivel internaţional, pe măsură ce există o cerere tot mai mare pentru sport dar şi digitalizare.

„Piaţa din România valorează circa 500 mil. euro şi este într-o continuă creştere. Acum sunt 1.200 de săli sportive în România iar numărul lor creşte cu 20% în fiecare an. Anul acesta vrem să ieşim şi pe alte pieţe şi avem în prim-plan California, Qatar şi alte pieţe europene”, a explicat directorul de marketing.