Un salariu pe zi. Un specialist performance marketing (PPC) câştigă, în medie, 1.100 – 1.300 de euro net pe lună. Ana Vişian, marketing manager, BestJobs: Mediul digital a devenit o componentă obligatorie pentru orice campanie cu obiective de marketing sau vânzări

Autor: Ramona Cornea 18.02.2022

Un angajat pe poziţia de specialist performance marketing (PPC) câştigă un salariu care ajunge, în medie, 1.100 – 1.300 de euro net pe lună, în funcţie de experienţa în domeniu, arată datele furnizate de platforma de recrutare online BestJobs.


Proiectul editorial Un salariu pe zi este realizat de ZF în parteneriat cu


„Mediul digital a devenit o componentă obligatorie pentru orice campanie cu obiective de marketing sau vânzări. Succesul oricărui business depinde în mare măsură de capacitatea sa de a atrage şi de a-şi fideliza clienţii, context în care experţii pay-per-click sunt eroii care salvează prin optimizare bugetele companiilor în direcţia atingerii obiectivelor de business stabilite“, a subliniat Ana Vişian, marketing manager în cadrul BestJobs.

Marketingul digital este un domeniu în creştere accelerată la toate capitolele, inclusiv joburi cu potenţial, conform unei analize realizată de BestJobs.

În pachetul de beneficii pentru rolul de specialist performance marketing (PPC) sunt incluse, de regulă, bonusuri de performanţă, prime de sărbători, tichete de masă, abonamente de servicii medicale, program flexibil, vinerea scurtă, abonament sportiv, posibilitatea de a lucra remote, gustări la birou, team building, traininguri de specializare, cursuri de dezvoltare profesională şi personală şi altele.

În prezent, 219 posturi vacante pentru poziţia de specialist performance marketing (PPC) pentru companii din Bucureşti, Iaşi, Ploieşti sau remote sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 32.000 de anunţuri de angajare active.