Britanicii de la Kingfisher continuă pariul pe conceptul de outlet de materiale de construcţii: Investiţia într-o astfel de zonă începe de la 50.000 de euro

Autor: Alina-Elena Vasiliu 24.02.2022

♦ Practic, este vorba despre zone dedicate în cadrul magazinelor Brico Dépôt, în care materialele de construcţii se vând la preţuri mai mici.

Reţeaua de bricolaj Brico Dépôt România, deţinută de britanicii de la Kingfisher, vrea să dezvolte lanţul de tip outlet, pe care l-a iniţiat în 2020, odată cu deschiderea unei unităţi în Chiajna, lângă Bucureşti. Cel mai recent, retailerul a deschis un outlet de materiale de construcţii la Brăila şi are în vedere şi alte deschideri simi­la­re. Practic, este vorba despre zone de­dicate în cadrul magazinelor Brico Dépôt, în care materialele de cons­truc­ţii se vând la preţuri mai mici.

„Investiţia într-o astfel de zonă începe de la 50.000 de euro, la care se adaugă efortul de promovare. Outletul deschis în Chiajna a fost plăcut de către clienţii din Bucureşti şi zonele apropiate din Ilfov, Giurgiu sau Argeş. Acesta a fost motivul pen­tru care am decis să deschidem o zo­nă similară şi în magazinul din Brăila. Dacă se dovedeşte şi de această dată un proiect de succes, ne vom gândi la următorul pas“, spun reprezentanţii Brico Dépôt România.

Outletul din Brăila, deschis pe 15 fe­bruarie 2022, este parte a centrului comercial Brăila Mall din comuna Vărsătura, deţinut de sud-africanii de la NEPI-Rockcastle, şi are o gamă de peste 2.000 de articole. Zona de out­let ocupă o suprafaţă de aproxi­mativ 400 de metri pătraţi şi este deservită de aceeaşi parcare, aceeaşi intrare şi ace­leaşi case de marcat ale magazi­nului din care face parte.