Tranzacţia care schimbă piaţa locală de comunicaţii. Fostul monopol din telefonia fixă Romtelecom abandonează după mai mult de 7 ani brandul Deutsche Telekom şi trece la cel al francezilor de la Orange

Autor: Adrian Seceleanu 01.03.2022

Fostul monopol din telefonia fixă Romtelecom, companie care s-a numit din toamna anului 2014 încoace Telekom România Communications, va renunţa la brandul german sub care a încercat - dar nu a reuşit - să se impună pe piaţa locală şi va trece la cel francez Orange, ca parte a procesului de transformare demarat odată cu schimbarea proprietarului pentru pachetul majoritar de acţiuni.

„Orange şi operatorul de servicii fixe Telekom Româ­­nia Commu­nications au parcurs etape importante înce­pând cu 30 septembrie 2021, pentru a le asigura clienţilor şi partenerilor o expe­rienţă unitară. Astfel, compania anunţă schimbarea nume­lui Telekom Romania Communications şi, din 28 martie 2022, unificarea princi­palelor canale de con­­tact pentru clienţii ambelor com­panii. Aceste modi­ficări nu au impact în oferta clienţilor, ce rămâne neschim­bată”, con­form unui anunţ al Orange, liderul pieţei locale de telecom.