Chinezii de la Huawei continuă investiţiile în România cu un hub care coordonează livrarea de reclame personalizate pe smartphone-uri şi alte gadgeturi Huawei folosite de utilizatorii din 9 ţări din regiune. “Afişările au crescut de 10 ori faţă de 2020”

Ziarul Financiar 15.03.2022

Gigantul Huawei din China îşi continuă investiţiile din România cu deschiderea unui hub care coordonează platforma de publicitate Huawei Ads - prin care sunt livrate reclame pe dispozitivele Huawei ale utilizatorilor din 9 ţări din regiune. Pentru gestionarea platformei de publicitate – care poate fi comparată, păstrând proporţiile, cu cele operate de Apple sau Google, la Bucureşti a fost formată o “nouă echipă”, conform datelor companiei.

“Bazat pe licitaţii în timp real (RTB), serviciul oferă soluţii de publicitate pentru site-uri web şi aplicaţii şi are ca scop constituirea unei noi modalităţi de comunicare între partenerii şi utilizatorii dispozitivelor Huawei ce rulează Huawei Mobile Services. Huawei îşi deschide în Romania hub-ul de coordonare a Huawei Ads pentru ţările din Balcani, care va conduce activitatea din Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, România, Serbia şi Slovenia. Hub-ul va avea sprijin din partea a peste 200 de specialişti regionali şi locali care vor dezvolta relaţiile de business cu partenerii locali. (…) Cei care doresc să-şi facă publicitate au acces la tipuri de anunţuri diversificate (video, imagine, text, app icon), multiple metode de licitare (CPC, CPM, CPD, CPI) dar şi de bugete speciale pentru testarea platformei”, conform companiei.

Platforma Huawei Ads permite o ţintire “precisă” a utilizatorilor prin propria platformă de gestionare a datelor, “unde se pot crea audienţe specifice prin intermediul a peste 100 de tag-uri disponibile. Publicul ţintă este identificat în funcţie de interese, hobby-uri, remarketing sau re-engagement sau caracteristici mai specifice bazate pe comportamentul utilizatorului în diferite aplicaţii. De asemenea, Huawei Ads vine la pachet cu o serie de caracteristici pentru a explora audienţe noi prin intermediul datelor demografice sau modelul de telefon folosit.”

Platforma respectă legislaţia privind protecţia datelor, susţine compania. “În ceea ce priveşte securitatea datelor, Huawei Ads are servere locale în Europa şi respectă legile locale şi Regulamentul UE privind protecţia datelor.”
Numărul de afişări pentru reclamele livrate prin platformă a crescut de 10 ori faţă de anul 2020, conform datelor companiei. “În acest moment platforma are afişări (în engleză - impressions – n. red.) de 10 ori mai multe decât în 2020, iar 600 de parteneri europeni mizează pe creşterea afacerilor prin Huawei Ads. România este una din cele mai mari pieţe pentru noi în Europa Centrală şi de Est şi ne dorim ca această nouă linie de business să se dezvolte rapid şi să avem cât mai multe partneriate de succes”, a declarat Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations Huawei Consumer Business Group.

“În România, Huawei Ads are traficul generat din trei surse, respectiv aplicaţiile din AppGallery (magazinul de aplicaţii al Huawei – n. red.), unde există cel mai mare trafic; aplicaţiile dezvoltate de Huawei, preinstalate pe dispozitivele companiei (ex: Huawei Video, Browser, Huawei Music etc.), şi părţi terţe, ale căror reclame pot fi afişate nu numai pe telefoanele Huawei, dar şi pe alte dispozitive HMS. Aplicaţiile Huawei Video şi Music au deja reclame integrate.”